woensdag 15 april 2009

Vakantie!

Zoals jullie hieronder hebben kunnen zien, was dat de bento van gisteren. Waar is dan de bento van vandaag, zul je je misschien afvragen.

Nou, die is er niet. Ik heb vanaf vandaag vakantie. Dat betekent niet dat ik helemaal geen bento's zal maken, maar wel minder. De komende dagen ben ik wel veel weg, maar voornamelijk op plaatsen waar ik ook 's middags te eten ga krijgen, en dan heeft een eigen bento maken niet bijster veel nut.

Morgen en overmorgen zit ik in Amsterdam, op Imagine, het 25e Amsterdam Fantastic Film Festival. Daar zit ik achter de kassa, maar natuurlijk ook in de bioscoop zaal, om zelf films te kijken.
Zaterdag en zondag ben ik in Utrecht, op de Verzamelaarsjaarbeurs, waar ik zal helpen bij de verkoop van handtekeningen van Kim Hartman en Richard Gibson, oftewel Helga en Herr Flick uit 'Allo 'Allo.
Maandag t/m donderdag dan weer terug naar Amsterdam, en vrijdag t/m zondag naar Haarzuilen, naar de Elf Fantasy Fair, waar ik ook weer meehelp als vrijwilliger. Ik zit in de gastenbegeleidingsgroep, waarbij ikzelf een dag verantwoordelijk ben voor de VIP ruimte (koffie zetten, opruimen etc), en een dag als assistent van een acteur zal fungeren.
De laatste dag van mijn vakantie, maandag 27 april, is gevuld met afspraken voor de bruiloft. We gaan met de fotograaf en de ceremoniemeester langs de locaties om alles definitief te bespreken.

Ik heb dan wel vakantie, maar ik heb het superdruk! Maar niet getreurd, er komen vast wel bento's tussendoor!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten