maandag 6 april 2009

Maandag 6 april

Ai, ai, ai... Kort nachtje, dus een lange dag. Gister zijn we lang bezig geweest achter de pc, dus ik lag pas om half twaalf in bed. Vanmorgen ging de wekker om 4 uur... Ten minste, die van mijn wederhelft. Maar ja, dan ben je natuurlijk meteen wakker. Ik viel wel weer in slaap, maar omdat mijn eigen wekker om 5 uur ging, maakte dat uurtje nou niet zo heel veel uit. Daarom vandaag veel groentes, om me actief te houden, zelfs tijdens de lunch.


Groente salade (courgette, wortel, rode paprika, bimi, sla), wrap met sandwich-spread, gehaktballetjes, rozijnen, honing-sesamkoekjes.

Een van mijn collega's kijkt iedere dag even in mijn trommeltje om te zien wat ik nou weer mee heb. Het meenemen van iets anders dan boterhammen is nou eenmaal een uitzondering. Maar zolang ik genoeg lekkere dingen vind om mijn trommeltje mee te vullen, heb ik liever een bakje vrolijke hapjes dan een boterham met kaas...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten