woensdag 15 april 2009

Pasen: veel eieren, weinig bento

Ik ben afgelopen weekend bij mijn ouders geweest voor Pasen, en was daar bij Xenos. Ik kwam daar onderstaande potjes tegen, en heb ze meteen meegenomen. Ze zijn ideaal voor een sausje bij mijn bento's! Ok, ze zijn nou niet bepaald sfeervol, maar je ziet alleen de bovenkant, en kunt meteen zien wat er in zit.


Klein potje voor schaal

In het setje zitten twee kleine en een groter potje.


Gisteren een super-haast bento. Geen boodschappen kunnen doen dit weekend, daarom alleen dingen die al klaar lagen.
Wrap met vijgendip en kaas
Wrap met sandwichspread
Olijven
Gekookte worst
Ketchup in mijn nieuwe potje

Het was wel een beetje karig, daarom heb ik er latere nog een gekookt ei ingedaan, maar die staat niet op de foto. Hij was knalroze met rode en blauwe stippen, dus fleurde mijn bento meteen op...

1 opmerking:

  1. Yay! Je bent geweldig! Ik ben al een jaar op zoek naar handige kleine bakjes die niet te snoezig zijn... Dit is perfect!

    BeantwoordenVerwijderen