dinsdag 12 mei 2009

Bento 12 mei

Vanochtend heb ik mijn trouwjurk opgehaald!
Samen met Liesbeth, de ceremoniemeester, heb ik in Alkmaar mijn jurk opgehaald. Liesbeth heeft hem meegenomen en komt hem volgende week de avond ervoor brengen.
Spannend!
We moeten nog wel een aantal dingen regelen, puntjes op de i werk, dus nog een paar dagen heeeel druk en dan is eht voorbij... *snif*

Maar naar belangrijkere dingen: eten!
Mijn bento van vandaag:

salade van rode en gele paprika met courgette en sesamzaad, sate-gehaktballetjes, olijven, ketchup en fruit flakes.

De balletjes zijn echt lekker geworden!
Je neemt een pond gehakt, voegt een ei, twee flinke lepels pindakaas, een scheut sojasaus en evt. gemalen knoflook toe, flink kneden, balletjes draaien en bakken in de pan!
Ik heb ze nu in een bakje in de diepvries gedaan na het bakken, dan blijven ze lang goed en kan er steeds een paar meenemen.

Wat ben ik blij dat we sinds kort een tweede diepvries hebben, nu hoef ik niet alles meer in een klein hokje te proppen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten